Måndag morgon

Jag har precis vaknat och sitter nu i sängen och kollar ut över skolområdet.
Snön ligger som ett tunt lager på marken, kylan där ute verkar tränga sig in
genom alla små springor den hittar.
Det är vinter mina vänner.
En bedrövlig tid med tjocka kläder, täppta näsor och halka väntas framför oss.
Snöbolls krig och mulningar är väl dock inget man kan undvika heller, skillnaden är väl att man iallafall kan springa ifrån dem.
Vet ni vart jag vill komma?

- Jag HATAR vintern!

Dock finns det väldigt lite man kan göra åt det, så man får ju bita ihop och bara acceptera att
detta är naturens gång..

För att liva upp lite tänkte jag lägga upp lite sommar/vår bilder för att inte deppa ihop helt.




Min vän Timmie som precis flyttat till ett stall lååångt härifrån.
Usch tårar, usch! Jag saknar dig!

Sommar är ingen sommar om man inte tar några egobilder ;)


Ååh sommar, skynda dig !

Men nu ska jag knö täcket om mig och spattsera ut till det kalla köket och fixa frukost.

Kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback