Vilken rusch!

Corinne har både blivit nollad & nollat en 2:a!..
Vi hade vattenkrig i korridoren i natt.
Svinkallt vatten med diskmedel.
Så ni kan ju säkert tänka er hur vår korridor såg ut efteråt ;)

Idag är det sovmorgon som gäller.
Vi börjar inte förrän kl 12:45.
Så grymt skönt!
Dock fick Jeffi & jag inte uttnyttja den..
Vi skulle vara i stallet kl 8:30 för att släppa ihop Bubber med en
annan häst.
Det blev ju inte direkt någon mjukstart på dagen då vi vaknade
kl 8:25! Jag har nog aldrig flygit upp ur sängen så snabbt.
Trampa satan i gatan på cykeln.
Turligt nog hann vi dit i tid.

Nu har jag gjort vid mig inför skoldagen.
Klädseln fick bli långa tights och ett blått Linne från H&M.
Enkelt & något vardagligt.

Nu ska jag gå och äta.

Kiss & Hugs

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback