Gästbloggare vid namn Melanoz

Hej på er alla!

Corinne min lilla darling bad mig att gästblogga här på hennes blogg, so here we go!

Vad jag ska skriva om har jag dock inte kommit fram till ännu, men det löser sig. Som jag dels alltid brukar säga
ALLT LÖSER SIG remeber that!

Jag är för övrigt en kille på 21 härliga år. Jobbar i min vardag som stallchef och beridar elev på Dressyrgården. Där lärde jag känna Corinne. Utöver jobbet på dressyrgården som är mer än ett heltidsjobb så jobbar jag även som Oberoende Herbalifedsitributör, varför? Jo för att kunna finansiera min ridnign helt enkelt och dels för att det är grymt kul. Sedan så driver jag även min blogg. Det är ett av mina stora intressen. Det är verkligen kul att blogga håller ni inte med? Bloggen kan man verkligen säga att jag har som mitt 3:dje jobb då jag nästan vid all min fritid sitter och bloggar och förbättrar. Vad den handlar om? Ja kika in här så får ni kolla!

Som person är jag en sprallig en. Har alltid något för mig kan man säga. Funderar det gör jag ganska så mycket och ibland så löser jag världsproblem, det är sant ;0). Skrattar gör jag gärna. Darling (corinne) och jag har en viss tendens till att få våra dagliga garv och det roliga är att ibland så har vi ingen aning om vad vi skrattar åt. Men kul det har vi!!

Från början hade jag tänkt skriva ett litet mer seriöst inlägg, men tydligen så ville fingrarna traska runt på andra bokstäver. Men det jag kan säga är att Corinne är person som tillhör gruppen världens goaste. Dessutom sp har vi verkligen samma dåliga humor som ingen förstår sig på.

Nu så är det dags för mig att återgå till min blogg och göra lite inlägg. Men om det blir en nästa gång då hon vill ha en gästbloggare så finns jag till hands och då ska det bli inlägg av, må jag lova!

Lycka till i morgon Corinne och hoppas du får det bra på skolan!

Stor kram
Timmiluren

Hoppas jag inte tråkade ut er!

Things to have in minde.

Man ångrar aldrig det man gjort, man ångrar det man aldrig gjorde.

Allt löser sig.

Ha inte brottom, livet är till för att njutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback