Vårkänslor? x)

Haha, fick precis höra att när Louise cyklade hem från stallet sprang en förvirrad älg efter henne x)
Vad säger vi nu om detta?
- Vårkänslor, helt enkelt.
Älgar attraheras av Louises försök att i panik cykla därifrån!
+ Att hon hade stallkläder på sig, kan det bli bättre? xD
Eller så såg den några likheter och trodde hon va en i flocken? Who knows..


Jag är sååå död.... x)

På tal om detta.
Ikväll när jag skulle fixa det sista i stallet för att sedan ta in duracell-kaninerna (hästarna).
Märkte jag att vår ena katt fått ungar.
Vi hade inte ens märkt att hon skulle ha + att hon går på p-piller. Wierd..
Nån som vill ha en / två?
(:

Pga Per kan jag nog inte va med på orienteringen imorgon.
På brännbollen sprang han in i mig och trampade mig på hälen
 - fick ett ganska stort sår och kan inte ha vanliga skor på mig.
Men vi får se imorgon hur det ser ut.

Nu ska jag kolla igenom Kemiläxan till imorgon.
För er som missat är det sida 26!
;)

Puss & Kram

Larsson » 2009-04-24 | 17:56:46
URL: http://martinlarsson.webs.com/

NÖJD NU!!!

Jovars, fin blog...

kkkkkkkkkkkkkkkkkk » 2009-04-24 | 18:00:20

HAHA väldigt fin bild på Louise!

Louise » 2009-04-25 | 01:00:52
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

VAFAN?! VA HAR JA GJORT DIG NU?! XD CORINNE FÖR HELVETE!:O XD DU ÄR DÖD!

Emma » 2009-04-25 | 20:16:28

HAHAHAAA! cat-fight cat-fight! vårkänslor till 1000! :D

Bellz » 2009-04-30 | 07:17:24
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Haha håller med Emma catfight! :p <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback