18-19/4

Var jag på Orienterings tävling med Oskar å hans familj, 10mila.
Av någon konstig anledning tycker han att jag ser ut att ha enormt tråkigt
på tävlingarna. Men nedå, jag tycker faktiskt det är rätt roligt även om jag bara ser på (:

Under dagen satt jag och kollade på när Oskar, hans pappa & syster va ute och sprang.
Gick runt och fotade en del också (:



Därefter åkte vi tillbaka till husvagnen vi ställt en bit ifrån och åt.
Åkte sedan tillbaka vid 9-tiden på kvällen igen för att kolla på Nattorienteringen.
TIPS! Ta alltid med en dunjacka eller liknande när ni ska stå ute på nätterna.
Annars lär ni frysa (a) hehe

Vi stod och såg på när orienterarna sprang i mål till runt kl 2 när vi
sedan beslöt oss för att ta bussen tillbaka till husvagnen.


Trött typ x)

På söndagen vaknade vi / (jag) runt kl 11.
Åt frukost och packade ihop sakerna innan vi sedan åkte till en Mässa i Markaryd.
I montrarna fanns det en massa tävlingar - Oskar & jag tävlade nog i nästan alla x)
(men iaf jag vann ingenting).

Hemma hos Oskar igen åt vi och kollade på bilderna vi tagit.
+ skojjade lite med Larsson x)
Å vid 7 kom Dag och hämtade mig.

Kortfattat men, jaja ;)

O <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback