I´m in Miami beach !

Nej.. men det ver mer ett önsketänkande, tyvärr!

Vi har nyss fått en uppgift att ska skriva om ett drömställe, där man personligen skulle välja ett resmål man vill åka till eller en plats där man redan har varit. Huvudsaken är att man vill vara där.
Mitt val är ändå ganska så självklart, efter att ha dött av kylan i några dagar nu,
så hade det varit förbaskat skönt att åka till ett varmt land.
OF COURSE!

Inga kalla & farliga skidsemestrar här inte!

Men tänk dig hur härligt det hade varit.
Att bara ligga i solen och glassa hela dagarna och bli BRUN, för en gångs skull.
Jag lär ju behöva smörja in mig i litervis med solskyddsfaktor eftersom jag blir röd som en kräfta
efter bara ha suttit i den Svenska solen i drygt en kvart. Men det är de värt!

Men som sagt. Miami beach hade varit helt underbart just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback