Corinnes världsproblem nr 58 952 . .

Tjenaaa!

Vet ni vad som är mer irriterande än när man kommer hem trött & sliten efter att ha räknat matte & fysik
en HEL eftermiddag, när man slänger sig handlöst på soffan, 
famlar efter fjärrkontrollen och sätter igång tv:n,
då man upptäcker till sin fasa att den enda som sänds är Family Guy & Simpsons !?
Ni kan inte tänka er vilken besvikelse det är!
Sinnes asså..
( Detta är en sådan sak som jag ska förbjuda när jag blir USA:s president. Notise this! )

Med detta sagt ska jag återgå till att kolla på idol & kränga Ben&Jerry glass,
(som jag för övrigt fick gratis på Matöppet tidigare idag?)
Kassörska hade tydligen missat att knappa in den vid kassan..
Men men, Gratis ÄR gott :)

Här har vi henne som gått runt osminkad med mössa på skallen hela dagen, efter en fruktansvärt dålig hårdag. 
If you know what I mean..  
  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback