Not again..

Sommar, värme & förhoppningsvis lite sol önskas av alla i dessa tider.

Men..
Nu har man ännu en gång råkat utför att ha suttit i solen något för länge ( tydligen )

Vår Svenska lärare var på strålande humör idag som lät oss sitta ute i solen och plugga.
Veronica, PW, Emma O & jag satte oss på en bänk som såg "ovanligt inbjudande" ut. 
Vi diskuterade om den kommande helgen & dess händelser,
tills vi faktiskt beslöt oss för att öppna upp häftena och börja läsa.
Ambitiöst gjort..

Där satt vi på bänken, i solen.. Med bara ljud från trimmade mopeder,
böndernas ilskna vrål om någon jäkla lampa?!, samt Veronicas garv under hela "kondomberättelsen" i häftet.
Med inslag av den bittra lukten av ko-skit. Kunde en tisdags eftermiddag bli bättre? :)

Nej, kunde tänka mig det..
Efter 20 minuters läsning tröttnade vi & begav vi oss upp till Lanthus för att hämta nya krafter.
Dock möttes jag av en hemsk syn när mitt illröda Face uppenbarade sig i spegeln..

Så nu ser man ut ungefär såhär ;
                             
                                                                             Ja, du fattar nog..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback