Måndag

Dålig uppdatering.
Kan beror på att jag haft stallhelg denna helg. 
Mocka - Sopa - Städa sadelkammrarna - Leda hästar - Fodra - mm. Slaveri av skoleveler kallas detta..

Nu är iallafall stalltjänsten äntligen slut !
Och jag kan fortsätta mitt sociala liv samt sluta gå och lägga mig redan vid 21:00 om kvällarna..

Dock kommer denna veckan va något i stil med "pain in the ass".
Flera prov & läxförhör efter vartannat.
Plötsligt försvann min lycka över att stallhelgen är slut..

Nästa vecka är det iallafall looov! Såå behövligt.

Nu ska jag gå med mina fina roomies till dagens lektioner..
Matte & Fysik !
Love it !

Timmie » 2010-05-03 | 22:33:46
URL: http://melanozz.blogg.se/

Har gjort detsamma en gång i tiden, men dock hade vi skrittmaskin!!

KRAM på dig vännen och Bubber hälsar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback