3 saken du "kanske" inte visste om mig ?

1. Under min "emo-period" i 8:an åkte jag med min vän Evelina till Stockholm & piercade läppen.
Smycket tog jag dock ut efter bara 2 månader. Men hålet finns kvar..
Och kommer förmodligen alltid att göra det.

2. Drömyrket pendlar mellan Läkare, Sjukvårdare & Designer. ( Finns risk för ändring i framtiden )

3. Jag har en "lista" med femtio-saker jag ska göra innan jag fyller 20. 
Änsålänge är 3 saker redan gjorda.  :)

plupppis » 2010-07-06 | 19:47:52

vet du.... om du tar med listan till plönninge till hösten, så skalll vi nog fixa så du får den gjord ;)

Emma » 2010-07-08 | 20:19:08

Vilka tre saker har du gjort redan? Är det saker som är lätta att göra?

Corinne Sandberg » 2010-07-08 | 22:04:18
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Svar till PW: Hahaha! Det kan nog bli lite svårt duuu ;)



Svar till EMMA: Vilka tre saker jag gjort är ännu hemligt, kommer alltså sätta upp listan här på bloggen, när alla sakerna är gjorda. Om dom är enkla? Nej. Eftersom jag ska ha denna lista t o m det år jag fyller 20, är sakerna ganska svåra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback