On my way home

Jag sitter nu i bilen påväg hem till skogarna i Skåne igen.
Nu väntas en helg hemma, där absolut inget händer förrutom
att Dag & jag kanske drar till Vallåsen för att åka skidor imorgon. 
Det var ju ett tag sedan man stod på ett par skidor, så vi får väl se hur detta går..
Om det rentav går åt skogen eller om jag faktiskt håller mig helt upprät i skidbacken.

Nu ska jag ägna de sista milen åt att sova.
Blev en seeeen filmkväll med bönderna och mina fina flickor igår..
Att en dusch behövdes efteråt var det ingen tvekan om,
när man suttit i ångor av böndernas fotsvett med håret tupperat med spray..
( Ida, Philippa & jag fick ett ryck och tupperade håret inför en film vi  på Hushåll håller på med. )
I Plönninge blir man mest omtyckt om man är onormal ;)
Timmie » 2010-02-05 | 19:45:15
URL: http://melanozz.blogg.se/

ohh det där lät fräscht dö!!!



Hoppas du får en trevlig helg! kram

mamma » 2010-02-06 | 14:53:06
URL: http://fattas

Du säger att det inte händer ngt.hemma, du kan ju börja med, att åtminstone umgås med våra hästar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback