Weekend

God morgon på er !

Nu sitter jag på dagens första lektion, Vilket innebär Svenska. 
Eftersom vi har världens slappaste lärare, har alla hämtat varsin dator och jag har inte svårt att tro att det är väldigt få som faktiskt pluggar. @facebook @ BDB @blogg.se @youtube @övrigt..

Idag är det äntligen Fredag och snart kommer vi ledas in i en ny månad.
Valborgshelgen brukar oftast innebära fester, träffa folk och annat trevligt.
Dock kommer jag stanna kvar på skolan och mocka bajs under hela helgen, för att genomföra min obligatoriska stalltjänst på skolans anläggning. 
Trist ! - är nog rätt ord för detta.
Men det kommer bli skönt när det väl är över.

Ska man kanske börja plugga lite nu?
Ja..

Kram på er !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback