" Han är ingen ponny. Han är en VAL "

-Ett humoristiskt citat från Lotten Aronsson om första mötet med Bubber. WORDS !
 
Foton från Google. Lotten Aronsson

Yeees, Nu har jag varit hemma i Halmstad några timmar efter en rätt långdragen resa.

Väl på plats efter en omskakande bilfärd bland vägarbeten och kurviga grusvägar
kom vi tillslut fram till anläggningen utanför Lödesö.
Vi fick ett varmt bemötande av både min vän Timmie,
hans arbetsgivare Lotten Aronsson samt hennes dotter Amanda.
Riktigt trevliga människor trots dess höga status inom hästvärlden. :)

Nu ska Bubber stanna där i ca 2 månader i hopp om att han slutar med sina ovanor att kasta av folk.
Och gå ner NÅGRA kilo...

Eftersom jag både vet att han är i goda händer,
så vet jag också att Timmie kommer göra sitt bästa för att hjälpa oss.
Vi får alltså vänta och se om Bubber godtar den hjälp vi vill ge honom. :)

Nu ska jag fylla upp några glas juice och börja plugga till Fysik provet på onsdag.

Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback