What a day

Hej bloggen!

Jag har precis ätit lunch och sitter nu på rummet & tar det lugnt.

Har fått träningsvärk sedan galoppträningen igår, så jag känner mig allt
annat än smidig..
Vad det gäller kalvhanteringen igår, så fick jag och Veronica en något
bongstyrig liten kalv.
Ville inte alls stå still & hoppade runder som om en duracell kanin.
Men beröm fick vi iaf! :)
Dock vill jag nog inte lägga upp bilderna som togs :)

På kvällen blev det plugg, specialidrotten (som för övrigt gick skit, Bubber var överallt
och ingenstans..) därefter glodde jag på Idol med vännerna.

Om en kvart börjar gympan & jag måste nog redan nu fundera
på att dra mig ur sängen. Det kan ta sin lilla stund i min situation ;)
Dock ångrar jag att jag skrattade åt alla stackare som redan gått
igenom detta, galopp träning är inget att leka med!
Trust me..

VG/MVG prov i eftermiddag. Wish me luck!

Ha de fint!
veronica » 2009-09-11 | 21:57:57
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

vår kalv var lite udda ja ;) men ganska så söt ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback