Varför inte försöka igen?

God morgon läsare

Måndag igen och en härlig sovmorgon till 12:45.
Har suttit framför datorn en stund och surfat runder efter något intressant.
Då jag kom på att det var ungefär ett år sedan tävlingen "Årets Häst" tog sin
början. Mycket riktigt.
Eftersom det gick bra förra året, ska jag även i år försöka komma vidare.
Dock tror jag inte det blir möjligt.
Nu har säkert hela Norden laddat upp extra mycket för att också ha chansen
att komma upp på prispallen.
Dessutom finns det så många bra fotografer där ute, som har större möjligheter
och som helt enkelt är bättre än mig.

Men känslan av att 2 av mina bilder gick vidare till final i Globen,
när över 10 000 bidrag kom in. Är helt otroligt.
Det är ju säklart tack vare er som tog er tid att rösta.
Tack så mycket! ♥

Så, varför inte försöka igen?


Helena Lundbäck & finalisterna under prisutdelningen 2008.
Jag står längst ut till höger.




Kiss & Hugs

Timmie » 2009-09-28 | 13:00:11
URL: http://melanozz.blogg.se/

Men vännen!!you have to belive in your self WOMAN!!!



Så klart att du ska försöka igen! Och varför skulle du inte ha en schans? Du är grym på att fotografera hästar, och det är vad jag anser bland det svåraste man kan fota! Så kom igen tjejen! Jag trorpå dig och om jag känner mina känslor rätt så är det många som står på min sida!



kram vännen!!

evelina » 2009-09-28 | 19:50:37
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

klart du ska vara med igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback