Fullt schååå

Ledsen för extremt dålig uppdatering.
Här är det somsagt fullt ös hela tiden & ibland hinns det alltså inte bloggas.
Nu har man verkligen kommit underfull med att Internat livet
är inget för de som vill ha rikligt med privatliv.
Turligt nog är jag inte sådan.

Idag slutade vi kl 11:40!
Vilket var riktigt skönt, då jag inte riktigt gick och la mig i tid igår.
Jag hade besök av några bönder till kl 2 i natt, så jag är ju något trött nu :)

Snart dax att kränga på sig stall kläder & fara till stallet för att mocka och hämta
ut nycklar till den "nya" sadelkammaren.
Äntligen säger jag bara!
Vi har inte haft någon riktig sadelkammare sedan jag kom hit för ca 3 veckor sedan..

När vi ändå är inne på ämnet Häst.
Så gick ridlektionen igår, riktigt bra.
Pepijn (Våran lärare) sa att det såg riktigt bra ut & han var
väldigt nöjd med min insatts.
Tumme upp för honom!
Dessutom har jag fått lov att ha med Bubber på några ridlektioner på skoltid :)


Dagens outfit;
Tröja - JL
Linne - H&M
Jeans Leggings - H&M

Dags att rusa!

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback