Internat liv

Det blev tyvärr inget bloggande igår kväll..
Några tjejer & jag hade film kväll & tiden bara for iväg.
När jag väl var tillbaka på rummet igen fick jag dessutom
oväntat besök av ett dussin bönder som kom in &
bänkade sig på min säng.
Oftast är det trevligt med besökare, men då klockan var mycket
& Corinne var jätte trött, var det inte lika harmoniskt..

Det hela blev inte så mycket bättre av att allihopa tog sig frihet
att komma in igen vid kl 02:30!
Gissa om jag var glad då de började härja runder i rummet..

För övrigt har dagen varit bra.
Åkte med Dag till Halmstad på förmiddagen för att köpa
en dator & sedan ta en fika.
Datorn fick bli en Acer.
Lagom pris & verkar än så länge vara riktigt bra :)


Nu måste jag kila iväg till första lektionen.
Brandövning! ;)

Ha det fint!


Frida » 2009-09-01 | 14:53:09
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Känner igen det där med bönderna, bara till att vänja sig. Det kommer ske fler gånger.

Föresten, vad tror du om en Canon EOS 450D? Har du några erfarenheter av den?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback