I´m going home for the weekend!

Ännu en vecka som gått otroligt snabbt.
Men vad säger man?
- Tiden går snabbt när man har roligt.

Jag sitter nu i sängen med datorn i knäet & väntar på att
Dag ska komma och hämta mig + pållen.
Vid 18 tiden var det sagt att han skulle dyka upp, men eftersom jag
vant mig vid hans rutiner när det gäller tiden. Så lär han komma förrän vid 19.

Nu är det iallafall helg & Corinne ska åka hem för första gången på 3 veckor!
Hon ska under helgen ta det så lugnt som möjligt.
Dock tror jag att min helg kommer bli ganska hektisk.
I vilket fall som helst hade jag tänkt ta en sovmorgon & en lugn
lördags förmiddag.
Därefter ska jag ut & fota.
Men på vad, får ni se imorgon ;)

Vid kvällskvisten ska jag dra vidare till Våxtorp, Dressyrgården.
Där det då vankas kräftskiva!
Det ska bli riktigt roligt att träffa allt folk igen.
Plus att jag ska återse min vän Timmie, som jag har saknat väldigt mycket!
Alltså en lördag att se fram emot.

Söndagen ska jag däremot ta det lugnt.
Rida, fotografera & packa inför tillbaka resan till
Plönninge på Måndag förmiddag.

Dax för mig att cykla tillbaka till stallet igen.
Bubber hade tydligen varit rejält tyken mot hovslagaren som
jag flitigt hade övertalat om en skoning..
Måste nog ta ett allvarligt snacka med min ponny.

Bloggas ikväll!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback