Grrrr..

Ni anar inte hur kul man kan ha med en vattenfast tuschpenna!
Dessutom är det skönt att vara lite Bad ibland.

Men Ida.. Vi älskar dig även om du inte är helt frisk " Där Nere "  

Hur som helst.

Som jag längtat till denna dag.
Tisdag & böndernas meckarkväll i verkstaden, då jag äntligen skulle
få luft i däcken på min stackars cykel!
Men med min tur kan ju allt hända..

Veronica, Jag, Ida & hennes kompis spattserade till verkstaden.
Jag som tydligen blivit stammis där varje Tisdag visste precis vad som skulle göras.
Alltså, ropa på någon gullig bonde som inte är alltför IQ befriad.
Tillslut kom en trevlig prick fram för att hjälpa oss att pumpa cyklarna.

Lyckat? Hell NO..

Bonden sprängde Idas bakdäck!
Så himla kul.
Den bruden har ju nästan lika mycket tur som mig.

Det värsta var att någon jäkel varit & pillar med sina äckliga fingar på min
cykel igen!  Jo visst, hål på slangen igen..

Gud, jag kommer dö fattig om jag ska behöva köpa slangar var gång någon
NO LIFER´S varit på min cykel.

För att fylla ut yttligare kan jag berätta att "Gunvald Larsson" ( polisen i Beck )
nyss ringde på dolt nummer till min mobil.. Sött.
Vi Plönningebor har inget liv ibland!

Nä, dax att plugga.

Kiss & Hugs
veronica » 2009-10-02 | 09:47:10

DU MÅÅÅSTE BLOGGAAAAAA; VÄRLDEN GÅR UNDER ANNARS FATTAR DU INTE DET?! JAG BLIR ARG PÅ DIG PÅ RIKTIGT DITT LILLA PUNDHUVUD! DETTTA ÄR IUNTE RÄTTVIST MOT MIG, JAG HAR JU INGET BÄTTRE FÖR MIG ÄN ATT LÄSA DIN BLOGG SÅ NU BER JAG DIIIIGGG, SKRIIIV!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback