Good night my love ♥

Ännu en dag har nått sitt slut & ännu en gång säger
jag Godnatt till mina söta läsare ♥



Denna bilden på Sofie får idag lysa upp i höst-rusket som
sakta kryper fram genom det milda sommarvädret.
Bilden togs samma dag som Emma, Sofie & jag hade fotodag i våras.
Ååh vad jag saknar dem ♥

Dax att krypa under täcket!

Sov gott

Sofie » 2009-09-27 | 10:23:48
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Saknar dig med Cinne!♥

Jag fick min bok också tack så jättemycket :D

Tror du att du skulle kunna följa med på New Moon den 20 november?

Skulle vara kul att gå då :D

Kramar Sofie

Emma - your budy » 2009-10-03 | 21:02:26

Hej Corinne! nu har jag uppdaterat mig, om vad du hittar på om veckorna.. jag saknar dig också!:S ska bli så kul att träffa dig igen! att få prata med dig och inte bara via msn. :D

Vi ses snart och det ser jag fram emot! om det blir återträff med 9e kommer du hoppas jag! :D:D puss på dig så länge! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback