Good morning

Måndag igen & imorgon är det Fredag..
Eller det känns iallafall så.
Veckorna bara springer iväg & man hinner verkligen inte med.
Att skolan redan pågått i 3 veckor är helt sjukt!
Jag har en känsla av att de 3 åren här kommer bara rusa förbi.

Tillbaka till nuet.
Idag ska jag försöka ragga fatt på vaktmästaren så att
han kan laga vårat fönster, som min rumskompis förstörde när hon
hoppa in genom fönstret i onsdags..
Så kan det gå när man är slarvig och inte hittar sina rumsnycklar.
Turligt nog är det snart slut med det.
Jag ska nämligen byta rumskompis.
Anledningen?
Det finns oändligt många..



Snart kommer vännerna & hämtar upp mig inför lunchen.

Hörs ikväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback