Ett klipp på när jag & Bubber var med på tv4 nyheterna idag!

Hej alla glada!

Jag kör bara en snabbt inlägg innan det är dax för mig att
krypa ner i sängen & så småningom komma in i dvalan mellan
levande & död. - Skönhets sömnen !
Jag ville bara berätta att jag & Bubber var med på tv4 nyheterna idag!
Dock, så syns jag inte så mycket om man nu inte vet vart jag står, lika så hästen.
Men vi är iaf medverkande !
Ser ni oss? ;)

Tv4 kom hit till Plönningeskolan idag & gjorde ett
repotage om mobiltelefoner i skolan.
Jag funderade starkt på att gå förbi kameran & göra något småkul.
Dock så ville ingen hänga på, så det sket sig..
Lyssnar man noga, hör man mitt gapskratt mitt under intervjun med den blonda killen xD


Nu ska jag sova!

Friluftsdag imorgon, vem längtar!?

. . .


Natti natti

Timmie » 2009-09-02 | 08:31:36
URL: http://melanozz.blogg.se/

Moud säger helt rätt saker. Det var lika så på min skola där jag gick mobiltelefonen var en tillgång och ingen mottgång. Att andra elever på andra skolor inte kan acceptera att 20 mobiler i ett lite klassrum kan stör än 20 mobiler ute på landet, skogen, skolan, stallet you name it inte är fullt så irriterande för andra.



Mobiltelefonen ska INTE tas bort från eleverna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback