Varför vara oberörd, när man kan skaffa minnen för livet?

Snart är det sovdax igen & jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan 
ögonlocken börjar bli allt för tunga.

Skoldagen har åter igen gått i flygande fart.
Lärarna är verkligen jätte duktiga
och gör precis allt för att eleverna ska klara sina mål.
Även matematiken som jag under de senaste åren haft ganska så svårt för,
är nu väldigt enkelt.
I och för sig har vi bara kommit till matte A ännu.
Men flyter det på såhär i fortsättningen kommer jag lätt
försöka mig på Matte D också.
Men det är en bit in i framtiden..

Efter skolans slut begav jag mig till stallet för att borsta på
hästarna, samt plockade ihop lite saker som ska med hem under de
2 veckorna som jag kommer bo hemma.
( v.44 - Höstlov / v.45 - APU )

Stallet var klart & hästarna bortstade.
Tog min fina (LÄS: Speciella..) cykel tillbaka till rummet,
där Ida höll på att massera Josefines rygg med Matolja!?
Smarrigt..

Mogna som vi är ringde vi till Heta linjen för att se om någon rolig
hade lust att prata. Att man skrattade så att magen gjorde ont är ju 
inte speciellt ovanligt i detta dårhuset! 
Dessutom hittade Josefine sin framtida man.. :)
36 årig hockeyspelare med 5 årig son.
Grawr!..

Ja, detta är vad vi gör på kvällarna.
Men det är faktiskt OK att vara lite omogen ibland..

Nu är klockan snart 00:00 och kudden är extremt lockande.
Natti natti!
veronica » 2009-10-22 | 10:36:42
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

din cykel är het (h) :D

Höhö, det var en trevlig kväll ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback