Pust & suck

Hej läsare! ♥

Efter en helg med den oändliga rapporten om Natural horsemanship ville
jag bara gå och dö någonstans.
Rapporten som jag tycktes lägga ner hela min själ på att skriva,
gick dock halva förlorat..
Liksom, gör det något om man avlider några minuter?

Jag får väl börja om där jag slutade..
Well well..

Nu är det iallafall en ny vecka & nya händelser väntar.
Bland annat så ska Veronica & jag ha en riktig hälso vecka,
då vi ska äta nyttigt & utföra rikligt med träning.
Själv har jag inget problem med sötsug eller liknande,
då jag sällan äter godis eller dricker läsk.

Snart är det dax för mig att cykla till stallet för att rida min tjocke Ponny,
som jag för övrigt älskar! ♥
Därefter ska jag & några kompisar till gymmet och träna.
Ska bli skönt att bli av med lite överskottsenergi efter att ha suttit inne
hela helgen med den förbaskade rapporten.

Ha det fint! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback