Fix..

Gó kväll! ♥

Ledsen för att det blev ett rörigt och kort inlägg tidigare idag.
Tiden bara flög iväg och jag hann inte längre än så.

Nu sitter jag iallafall framför datorn igen efter ännu en otroligt rolig och
fartfylld dag här på Plönninge gymnasiet i Halland.

Idag har regnet öst ner i stort sett hela dagen, med inslag av snö!
Usch, jag tycker varken om snö, kyla eller vinter.
Man drar bara på sig envisa förkylningar och snörvlar så näsan
nästan ramlar av.
Hej vinterförkylning!..

Nu är det iallafall helg och min sambo, Evelina har åkt hem över helgen. ;)
Så det är bara Philippa, Marie & jag uppe i Lanthuset nu.
Men vem klagar?
Ett helt rum för sig själv, där man kan göra i stort sett vad man vill.
- Inte för att man är speciellt begränsad annars heller, men visst är det
skönt att vara lite alone ibland.
Right?

Hur som helst ska jag ha en lugn helg med sovmorgon och långa frukostar
framför min lilla dator. Försöka fixa ihop en ny header och annat som behövs
göras innan jag blir nöjd, Time & Patience my Dear.. ♥

Nu måste jag nog gå och lägga mig innan jag somnar med datorn i knäet.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Timmie » 2009-10-16 | 23:38:14
URL: http://melanozz.blogg.se/

JAG VILL OCKSÅ HA NY HEADER OCH DESIGN VÄNNEN!!!! PUSS PÅ DIG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback