Fit for Fight

Go kväll allihopa!

Precis hemkommen från stallet och är snart på språng igen.
Jag och några kompisar ska på Friskis & Svettis kl 19 i Haverdal.
( En by någon kilometer härifrån )
Min hälso vecka kommer bli väl omhändetagen.
Dock så har Veronica redan fuskat !
Hon käkade nämligen glass igår !
( Fast hon ljög och sa att hon hade stått emot alla sötsaker )
Grrrr på henne..

Dagen har för övrigt varit helt OK.
Inga "riktiga lektioner, då vi varit på Teatern i Varberg hela dagen.
Pjäsen som utspelades var inte direkt någon höjdare, om jag får säga min mening..
En blandning av en något töntig och dryg pjäs som någon knappt förstod sig på.
Det värsta var nog när det va en gubbe som stod och skrek/vrålade i ca 10 minuter.
UTAN PAUS! 
Fast det fanns ju lite komedi i det hela också.

Nu måste jag sticka!

Puss & kram
veronica » 2009-10-07 | 14:00:46
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

men det var jätte lite glass :o borde inte ens räknas...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback