Envis krabat

Gó kväll allihopa!

Söndag igen & snart ny vecka.
Dagarna går så himla fort att man ibland inte hinner med allt som ska göras.
(som att blogga t ex)

Nu har jag i allafall tagit mig en fri stund till att meddela att jag lever och berätta
lite om hur det gick på programridningen tidigare idag.

Som alltid när jag vet att jag har pressen och nervositeten som lurar runt hörnet,
kan jag inte ta det lugnt.
Måste vara på språng hela tiden för försöka undvika att tänka för mycket.
Sometimes It´s not healthy..

Väl inne på banan kändes det som han blockerade mig helt.
Han rann iväg, bockade, var tittig & lyssnade inte alls.
Så jag var inte speciellt nöjd med honom.
Jag kände på honom att han inte var sig lik redan innan vi gick in på banan
och förväntade mig därför ingenting storslaget.

För er som är intresserade av att se ritten finns det nedan.



Här är även några bilder.




Vi får helt enkelt hoppas på att det går bättre på programträningen på onsdag kväll :)

Nu har jag precis kommet tillbaka från en udda promenad med Josse.
Vi skulle hämta två fotöljer i grannhuset 300 meter härifrån.
De var ganska klumpiga, så vi bar dem på ryggen.
Då vi plötsligt fick sällskap av några nyfikna bönder som körde sakta förbi och
undrade nog vad vi egentligen höll på med.
Det är bannemej inte varje dag man ser vandrande fotöljer som är ute & går på vägarna..

Nu ska vi fortsätta kolla på filmen 2Fast & 2Furious och ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kiss & Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback