This time baby, I will be bulletproof..

God Kväll Allesammans!

Innan jag säger någonting annat vill jag bara tacka Ida för sitt "fina" inlägg och sin smickrande . . . ärlighet!
Förstod att detta var lite svårt för dig vännen.. <3

Idag mina vänner, är det återigen söndag och snart en ny vecka.
Behöver jag nämna att veckorna går i racer fart?
Det är knappt att man hinner med sina dagliga sysslor innan mörkret lägger sig över himlen och
kylan börjar trycka på.
Den hemska vintern är påväg hit & jag har fortfarande inte inskaffat en ny vinterjacka!
Snart kommer jag ligga risigt till när snön börjar falla och medan jag fortfarande går runt i min tunna
vårjacka likt en hackande glasspinne.
BRRRR..

Mitt humör strålar & jag är riktigt nöjd med vad jag hunnit åstadkomma under denna dag.

-
Gick upp tidigt (08:45!)
- Följde min vän Benjamin till bussen i Harplinge.
- Promenerade vidare till stallet för att mocka och göra fint åt min älskling.
- Sedan red jag en runda i skogen med Ida & Emma i det härliga vädret.
- Stretchade och masserade Escada efter ritten och såg till att hon hade det bra innan jag begav 
  mig tillbaka till rummet.
- Väl tillbaka i Lanthus fick jag världens städmani! 
  Först tog jag hand om högen med disk från igår, sedan städade jag hela köket.
  Då jag samtidigt hade satt igång en maskin tvätt i källaren.
  ( Kan ni tänka er att det var första gången någonsin som jag tvättat!? ;)
  Konstigt nog blev det faktiskt riktigt bra.

Därefter spenderades kvällen med de underbara vännerna.

Nu har jag precis ställ klockan på ringning 08:45 imorgon bitti, så det är nog hög tid att gå och Nana nu.

                   

                                                                          Sov gott!


 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback