Great?

Ibland känns allt bara så jävla underbart. Inga motgångar, glatt humör, är fullt frisk & mycket annat. 
Dock händer det att man vissa gånger utsätts för oväntade händelser.
En rejält stukad fot som låser sig om vartannat råkade jag åstadkomma under rasten i förmiddags.
Klantig och korkad som man är, sprang man i korridoren iklädd Klackar, halkade och ramlade illa..

Foten är extremt svullen att man knappt jag böja den.
Leden låser sig när man går & dunkar i full kraft.
Ingen ridning på flera dar..
GRRRR.. 


Ikväll är det clinic för Jens Fredricson på skolans anläggning.
Vet ännu inte om jag ska gå dit och kolla, eller om jag ska ägna kvällen med Escada.
Då jag inte kan rida, får mina vänner Ida & Veronica hjälpa mig med min älskling. <3
Tack tack!

Nu ska jag fortsätta med projektarbetet om Slakttransporter.

Ha det bra!
 

 

Vivere » 2009-11-10 | 22:32:09
URL: http://amoretesoro

Hej Vännen !



du får krya på dig och du snart kan komma igång och rida igen , men får se det så att nu finns det ju tid och blogga lite oftare hehe ;o) Kram

Elin » 2009-11-11 | 16:34:48
URL: http://livetomelajn.blogg.se/

Jättefin bild! Din blogg är jättebra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback