Finally!

Montern är tom och lastbilen är fullpackad med allt från gosedjur till dyra sadlar.
Jag sitter nu i lastbilen och väntar på att Catrin ska komma tillbaka efter en extra koll på om inget är glömt.
Vi ska köra till Scandic hotellet i Södertälje där vi ska sova över natten.
Det är ingen tvekan om vad jag ska göra när jag kommer dit - Sova!
Att stå i en monter i stort sett hela dagarna är faktiskt ganska påfrestande på kroppen.

- Man står väldigt mycket så fötterna värker.
( Min skadade fot som vrickades för några veckor sedan är allt annat än gladerligt
överraskad på denna tillställning
)
- Varenda muskel i ansiktet tycks ha töjts ut efter att ha gjort rikligt med "fake smile" till alla
trevliga.. & inte så trevliga kunder.
Och till slut.
- Man blir så extremt rastlös ! Att inte kunna springa runt och göra sin egen grej är ganska så påfrestande både fysiskt och psykiskt. Så det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan och kunna leva vidare på det liv jag påbörjat där nere. Om man nu ska kalla det liv ;)

Men det var ändå kul att vara med och hjälpa till samt kolla live världseliten.

Nu kom Catrin och jag ska vara lite social. :)
 
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback