Bilresa

God morgon !

Nu har vi precis åkt från hotellet i Södertälje och väntas vara framme i Plönninge vid sen eftermiddag/kväll.

Angående hotell så tycker jag väldigt mycket om att bo på sådana ställen.
Att få service, någon som städar efter en, inte tänka på något annat än sig själv och framför allt
- Hotellfrukosten ! Att ha rikligt med urval av olika sorters maträtter är A & O på en lyckad dag.

Under natten sov jag så himla gott och känner mig därför mycket piggare idag,
trots att vi gick och la oss sent i natt.
Ännu bättre blev det när vi satte tänderna i hotellfrukosten.
Så min dag börjar iallafall riktigt bra !

Nu ska jag koppla bort omvärlden och börja plugga.
Matte is the shiieet!

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback