Besöket på ..

Efter två timmars dryg väntan på röntgen blev jag skickad till Akuten några trappor ner.
Vilket inte var som jag hade tänkt mig..
Det blev en rejäl rundvandring på sjukhusets olika avdelningar då jag lyckats gå vilse.
Det var inget jag märkte förrän jag kom tillbaka till röntgenavdelningen en stund senare.
Efter ett antal vägbeskrivningar och trappor senare var jag äntligen framme på akuten.
Där fick jag vänta ytterligare  tre timmar innan sköterskan kom för att hämta mig.
Hon satte mig i ett rum för att vänta på läkaren.
- Läkare kommer strax. sa hon
En & halv timme
senare dök läkaren upp för att säga att det bara var en stukning jag fått..
Man blir så trött!
Liksom vad skulle jag göra på akuten egentligen?
Det tåls att tänka på :)

Nu ska gympa lektionen slutat ( som jag inte fick vara med på )
och jag ska gå upp till rummet med vännerna i Lanthuset igen.

Ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback