blogg - blogg - blogg

Dåligt bloggande igen.

I fredes hängde jag & Emma med Sofie hem.
Vi åt, kollade igenom lite roliga bilder på Sofies dator.
Tittade på film ( jag somnade efter en kvart x)
Och såklart, Skratta i mängder!
Jag fick till-och-med fram mitt speciella garv när jag låter som en svårstartad moped (enligt några) xD
Sofie och Emma tycker att mitt garv är härligt - det kan ju diskuteras x)
Då är det verkligen någon som är roligt om det går så långt.
Är dock väldigt sällsynt.

I lördags var vi ute och fotade.
Sofie var modell och provade en hög med kläder.
Emma stylade håret ioch sminkade henne,
medan jag fotograferade och va lite kreativ med hur hon skulle stå, vart & hur.
Nästan direkt när vi kom tillbaka kom Emmas mamma och hämtade oss.
Mamma kom sedan och hämtade mig vid kometen.

Hemma fick jag stressa så in i för att hinna göra vid mig innan jag skulle till min systers killes kalas.
Det va på håret - men jag hann.
Oskar följde med och gjorde festen aningen roligare än vanligt.
Dag, Osklar & jag satt med och spelade Ps3, ganska roligt.
Men jag sög på krigar spelet x) haha
Vid 9, när Melodifestivalen började kollade vi på det en stund, sedan åkte vi hem.
 
Söndagen tillbringade jag med älsklingen.
Vi gjorde absolut inget vettigt på hela dagen, satt bara inne och jäste typ x)
När han hade åkt hem, begav jag mig ut och tränade.

Tisdag

Idag hade vi spårdag på Visseltofta skolan.
Det va ganska drygt att stå och vänta på att alla ungar kommit tillbaka från orienteringen.
Men Sofie, Annika & jag sysselsatte oss med att spela fotboll, basket tunering och fota.
(jag hade min kamera med mig)
Dagens roligaste va nog när Oskar hoppade rakt ut i skogen x)
Kommer lite bilder här efter.


Denna bjuder jag på.
Sofie ger mig * Blicken* ;O


Vem ligger och krälar med huvudet i marken?....


... Om inte STÅHL!


Martin-a och första priset i tipsrundan. En kotte (:

Nu ska jag sova.

Kiss & Hugs

Oskar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback