Sega tisdag

Skolan idag har gått extremt långsamt.
Bara tråkiga lektioner & några roliga personer va inte närvarande.
Ja - Vad mer finns det att tillägga?
. . . . . .




När den dryga skoldagen va slut följde jag med Oskar hem.
Spelade lite Wii, fikade, kollade på mina "roliga" miner jag gör när jag är koncentrerad
(tävlingen i söndags).
Bl a (:
Vid kvart över 6 åkte vi tillbaka till Osby.
Oskar skulle spela på musikalen som skolan fick se tidigare idag - fast nu i kväll för de vuxna.
Å jag åkte med mamma hem när hon slutade jobba.

Dagens mest roliga/irriterande/konstiga konversation står mamma för.

Vi stod tysta och väntade på post-lastbilen som skulle komma och hämta posten till Malmö.
Efter ett tag började hon prata.
- Du Corinne, han som kommer och ska hämta posten är ung, snäll och väldigt snygg!
- MAMMA!? ;O Jag har Oskar - så jag är INTE intresserad!
- Nene, det förstår jag..
* stod och blängde på varandra* x)

Ni anar inte vilka killer- blickar man kan få till när de verkligen gäller ;)

Hemma har jag suttit en stund med So- arbetet & lite med kuddöverdrag som måste vara klart till torsdag.
- I need a miracle!

Nu ska jag snart fundera på att ta en dusch och sen krypa ner i en varm & skön säng med
min tråkiga engelska bok - som tro det eller ej börjar bli Lite intressant.

Älskar dig Oskar <3


Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback