Let me drown

Segaste dagen på länge.
Nationella i matten direkt på morgonen - vilken dålig start!
Stundtals satt man som ett frågetecken och va emo med sällskap av Emma.
Det gick lite trögt med pennan, får prova med suddgummi nästa gång ;)

Jag hann som vanligt inte äta frukost trots att jag inte gjorde vid håret idag.
Typiskt mig.
Corinne gnuggade sin geniknölar och kom på i sista minuten att hon skulle röra
ihop en smoothie till provet.
Hon missade bussen, Igen.
Bra Corinne, BRA!
Mamma som dock inte var ett dugg förvånad stod redan uppradad i hallen med bilnycklarna i handen,
redo för att skjutsa mig till Visseltofta.
Tro det eller ej, men jag missade bussen där också! x)
Vi fick alltså jaga bussen -
Lojt.. jag vet!

Btw, simning imorgon - Vilket skit....



Annars finns det väl inget roligt att tillägga om denna lagom enformiga dag.
Bilder från Spexfotona igår kommer i nästa inlägg.

Kiss & Hugs ;*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback