Klassfest

Igår va jag på Klassfesten med Absolut 9E.
Det var riktigt roligt att bara umgås med allihopa, utanför skolan alltså.
Det bjöds på ett antal lekar, prat och såklart skratt i mängder!
Tänk att skolan snart är slut & vissa av oss inte kommer att träffas igen.
Vissa tror inte man är riktigt klok som säger att man inte vill sluta.
Nej, nu var jag tillbaka på denna deppiga front igen.
Men seriöst, det är pretty hard att undvika.

Tillbaka till gårdagen.

Från och med nu kommer jag nog att få höra ett nytt smeknamn.
- Hamstern.
Hur kan då detta komma sig?
Jo, när vi kom till leken - När man skulle äta 7 mariekex så fort som möjligt och sedan vissla.
De tävlade blev Sofie K, Lukas & Jag.
När vi fått våra kex och börjat äta, hade alla tydligen olika tekniker x)
Sofies var att ta det lite lugnt, Lukas var att verkligen proppa in så många i munnen som möjligt samtidigt.
Min vad däremot att ta så små tuggor & så snabbt som möjligt.
Nu kom det - Hamster.

Resten av festen får sammanfattas i bilder som kommer härefter (:

OCH
Jag vill bara önska Oskar Lycka till på Orienterings tävlingen i Dalarna han är på under helgen.
Hoppas det går bra för dig <3

B I L D E R


Martin-a, Sebbe & Hanna


Jag & Louise


Sebbe, Annika & Oskar
- Vad håller Annika på med? ;)


Julia, Martin-a & Natti kränger snören

Emma, Sofie & Noffe med Lost-blicken ;)
Anonym » 2009-05-24 | 20:51:16

hahaha den bilen på dig och mig är ju bara FUL! XD

och jag gillar den sista bilden ;) alla gör så sjukt roliga miner ^^ så sött ;D

Emma » 2009-05-24 | 23:35:28

Haha, "alla gör så sjukt roliga miner"...

Haha, ja jag vräker ronjas kycklingspett som var så jäkla goda! ^^

seriöst jag trodde du skulle vinna den tävlingen cinne! när vi var små och skulle göra den leken vann du ALLTID! :O fattade inte hur du gjorde?! xD KRAMAR! <3

Bellz » 2009-05-25 | 22:26:59
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Omg Cinne vilken bild på mig x)

Men jag håller med dig vill inte sluta älskar denan underabara klassen :')<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback