Hej bloggen

X i taket för Corinne!
Hon hann både äta frukost & cykla till bussen imorse.
Men får inte glömma det bästa - hon kom till&med i tid!
Man börjar vänja sig vid de små applåderna busschaffören ger mig var morgon när jag kommer i tid.

Skoldagen har varit väldigt slapp.
Först gympa med vikarie - spelade brännboll.
Sedan en lång matte lektion där vi fick reda på våra Nationella resultat & gå igenom svaren.
Corinne är nöjd :)

Det bästa med denna dagen är att vi slutade 12.
Fast man kom inte hem så mycket tidigare för det.
- Busschaffören hade glömt att hämta oss Visseltofta bor.
Han blev en timme sen!
Men vem hänger läpp för det?
Inte jag och Annika inte.

Vi sysselsatte oss med att springa fram & tillbaka och göra ett såkallat " Alko-test"
på en rak linje som man skulle springa på utan att vingla för mycket.
- Tråkigt, jag vet. Men i brist på annat.
Det började dock bli aningen drygt efter ett tag.

Väl hemma satte jag direkt igång med mitt kudd överdrag. Äntligen klar!
& Läste några sidor ur eng-boken.
Glöm det jag sa igår om att den började bli intressant - Att man kan ha så fel.
Den är så tråkig att bara man öppnar boken känns livet meningslöst - eller något i den stilen ;)


Webcamen bildkvalité är så bra!

När mamma kom hem nästan rusade hon in på mitt rum, där jag låg
och sov med engelska boken slängd över huvudet.

- Corinne! Du vet han Afrim som hämtade posten igår?!
- Han som skulle va snäll, ung & snygg?
- Ja, precis. Han kom fram till mig idag och frågade hur gammal du var
och att han tyckte du va riktigt söt.
- *asg* Okejokej.
- Hakan föll nästan ända ner till marken på honom när jag sa att du var 15.
Han trodde du va i hans ålder runt 19-23.
- Okej, ändå frågade han mig igår vilken klass jag gick i.
Jag sa bara grundskolan, som om man såg i grundskolan tills man är 23 i Sverige? x)
- Jaja, men va inte det roligt att han tyckte så om dig?
- mm, visst visst.
Men jag är somsagt  väldigt upptagen med en annan, så synd mamma x)

Nä, nu ska jag kila ut till stallet och ta in mina små älsklingar.
& kanske fortsätta lite på låten? . . . Vi får se

Älskar dig Oskar <3

Kiss& Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback