Bättringsvägen

Efter att någon tyckte att det gått för lång tid sen jag bloggade sist, får jag väl ta och skriva några rader.
Känn dig träffad Oskar ;)

Som rubriken lyder är jag på god väg att bli frisk.
För 2 dagar sedan var jag så hes att ingen knappt hörde vad jag sa.
Nu däremot behöver man inte ta i för fulla muggar för att få ut så lite som ett " Hej".



Idag blev det skolan för min del.
Trots att jag inte sett klassen på bara 2 dagar kände jag en gnutta saknad.
Jag vill inte tänka på hur det kommer bli när vi slutat 9:an och börjar gymnasiet.
Hemska tanke.
Visst det kommer kanske bli spännande med ny skola, vänner och miljöombyte.
Men jag vill inte flytta så långt hemifrån för att inte kunna träffa dem jag älskar på helgerna.
Hästen gör ju så jag måste stanna kvar och sköta den på helgerna.
Jag kommer ju såklart komma hem någon gång då & då - dock inte så ofta.
Nog om detta deprimerande samtalsämne.



Imorse försov jag mig, igen.
Det är knappt lönt att skriva om mina mornar, alla är likadana.
- Försover mig, stressar, glömmer frukosten, fixar håret & ännu mer stress.

Skoldagen har gått rätt snabbt - trots att det är Torsdag.
- Oftast den Segaste dagen på hela veckan.

När jag kom hem åt jag någon macka och satte mig framför tv:n.
Råkade somna & vaknade när mamma kom hem vid 7.
Därefter har jag vatt jag nere i stallet och suttit en del vid datorn.

Nu ska jag gå och lägga mig.

O <3

Kiss & Hugs 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback