Allt & Inget

Onsdagens simning gick hyfsat bra, förutom dykningen.
Man hade 2:30 min på sig att hinna göra vissa moment.
Bl a dyka efter en docka.
Jag stod och velade i flera sekunder innan jag vågade mig på att dyka efter den förbannade dockan.
Det måste sett himla roligt ut, sprattlade med benen som bara den och skrätte ner hela Edyta xD
- Äsch, det var hon som stod för nära (a)

Jag klarade det & slipper härmed simningen terminen ut! :D
Eller ja, det är en simlektion kvar.

Efteråt hade vi matte, som var allmänt seg. As usual.
På följd av No & So.


Har brist på bilder x)

T
orsdagens lektioner gick snabbt.
Efter lunchen hade alla 9:or orientering på Klinten.
Jag sprang / gick med Louise, Julia P & Amanda.
Det var inte speciellt svårt, men vädret va ju kanske inte det bästa.
Efter orienteringen slutade vi & fick vänta på bussen i mer än 2 timmar.
Lite drygt, men med kemiboken i nyllet och musik i bakgrunden flög tiden iväg.

Hem & plugga sen va i stallet.



Dagens lektioner gick rätt snabbt.
På gympan började jag känna mig febrig & yr samt började kallsvettas.
Fick avbryta ifall om det skulle bli värre.
Därefter hade vi Kemi prov , gick väl inte som jag hoppats, men men.
Går det dåligt får man väl fjäska lite smått, inte för att det skulle kunna fungera.
Han tycker inte om mig >.< Jag har faktiskt ingen aning varför.

Hemma fick jag göra vid stallet och sitta vid datorn en stund.
Det vanliga.



Btw
1 Månad med <3 Idag ^^ (L)

Nu ska jag gå och lägga mig.

Natti natti
Kiss & Hugs <3

Bellz » 2009-05-17 | 18:29:23
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/

Älskar dina ögon, dom är så fina! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback