. - Lördag - .

Alla sommarjobben är fixade (Y)
Även om jag inte hade någon egen talan, mamma bestämde utan att jag fick veta nått.
Tydligen ska jag till min tränare under påsken också - fick jag inte heller veta förrän idag.
Bra att man håller sig uppdaterad o_O

L Ö R D A G
Mamma hade inte tid att skjutsa mig till ridhuset idag, tog i stället en tur i skogen i eftermiddags.
Förmiddagen tillbringade jag istället ute och fotograferade - fler bilder kommer nedan.
Sedan satt jag inne nån timme och redigerade några bilder.
Var tvungen att avsluta, blev så grymt rastlös.
Tog därför cykeln, rundan runt Vesljunga sjön - Visseltofta - Verum - Hem.
Man kände sig lagom seg i benen efteråt.
Under kvällen har jag varit ute i stallet och grejjat.
Borstat lite hästar och lite sånt (:

Nu ska jag duscha och sen sova ; *
Natti natti
   

   
Frida » 2009-03-22 | 13:06:18
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Du har så oerhört vackra bilder Corinne.

Timmie » 2009-03-22 | 17:22:54
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Vart ska du vara i sommar då? En sak är säker och det är om du kommer hit så kommer det att bli garvanfall så det är till och duga haha!!



=0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback