- Jag tror Han vet -

Ny vecka  -  Nya mål..

Helgen blev ju ganska lyckad på Dressyrgården trots att inte Timmie var där, vi som brukar garva åt allt tsm x)
Men men, han var ju ledig denna helgen och det är därför jag fick rycka in istället.
Och Timmie, jag skojjade bara om att jag anmält dig till Bonde söker fru!
Jag skulle gjort det, men glömde det (:
Du kan nu andas ut!

MÅNDAG

Vaknade självmant vid kl 5 imorse. Utvilad&Pigg.
Men när jag skulle börja göra vid mig upptäckte jag till min fasa att jag glömt kvar min necessär hos Catrin.
Och där i fanns ju bl a min tandborste!
Tur att man alltid har en i reserv här hemma, hade varit rättså nasty annars (:
Idag i skolan var det rätt slappt. Måndagar brukar inte vara så värst fartfyllda, vilket bara är positivt.

Svenska lektionen var helt klar roligast!
Var och en skulle skriva en liten inledelse till en novell.
Sedan täcka över pappret och skicka vidare till personen bredvid som inte hade en aning om vad han/hon före hade skrivit och sedan fortsätta på berättelsen man påbörjat på förra pappret..
När vi skickat runt papprena några gånger lästa läraren upp dem.
Shit vad jag garvade!
Vissa blev ju helt vrickade x)

För övrigt hände inget annat roligt.

Ikväll ska jag förmodligen plugga lite och redigera några bilder.

Jo, juste. Päronen åker kanske till sommarstugan i Skummeslöv till helgen.
Jag kmr ha hela stället för mig själv.
Ngn som har lust att göra mig sällskap? (:

Nu måste jag kila ner till stallet.
: *


Timmie » 2009-03-03 | 08:27:45
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Du, jag gick och funderade på det igår, tur för dig det att du glömde detta! Som sagt hyresgästen är tillbaka, igår var hålet ännu större och typ nygjort! OMG säger jag bara!! take care sweetie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback