. - Fredag - .

Jag vet, Corinne har varit slarvig med bloggandet  i g e n.

Denna gång har jag faktiskt haft några bra anledninger till varför det inte blivit av.
Vi har nämligen haft 3 vanliga prov + nationella denna vecka.
SO, Spanska, Fysik + NP i Engelska.

Jag tror faktiskt det gick bra på alla provet. Men fysiken är jag lite osäker på.
So:n har jag redan fått reda på.
Fick 33/34 + 10 rätt. - MVG +
Typ..

Nu tillbaka till det vi kallar vardagen.

F R E D A G

Efter att ha grillat Dag på information om fysiken igår kväll, kunde jag det mesta.
Trodde jag..
Imorse när jag vaknade ( försent som vanligt ) kändes det som om jag va helt tom i huvudet,
jag kom inte ihåg någonting.
Fick därför råplugga i bussen påväg till skolan.
+ att jag kom på en ganska häftigt sak man kan göra med en mobil och en fjärrkontroll (:

Väl framme i skolan märkte jag att jag hade väldigt mörka ringar runt ögonen
- som om jag inte sovit på flera dygn..

Dagens lektioner har varit allmänt dryga - förutom gympan då ;)
Fast Salsa är nog inte riktigt min starka sida.

Efter gympan hade vi då fysikprovet som gick sådär / ganska bra.

Hemma - städat, städat & städat.
å suttit vid datorn (:

Har precis varit ute och gett hästarna mat.
Sitter nu och spelar någon pokersak på msn med Simon som jag total losar på.

Ska snart gå och lägga mig ;*
Natti Natti

 
Sophie » 2009-03-29 | 10:52:42
URL: http://mytwillight.bloggagratis.se/

Åå gud salsa var kul, men det är npg inget för mig x)

Kunde bara röra höfterna lite men stegen det sket sig :P<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback