Hum hum . .

Nä, nu känns det inte bra.
Ska det sluta?
Snälla, låt det inte va så. . .


Pust - stångk & suck på denna dagen.
Flitigt målande nästan hela dagen.
Vita staket som aldrig verkar ta slut, värme, sol
och en stark tvångstanke på att inte ta av sig jackan för
att kunna ha större chans att hinna bli fullt frisk tills helgen.

Men med en ny Mp4 spelare i fickan hölls humöret uppe.
Stackars pappa som inte hittade garanti papprena till min Ipod
som blivit dränkt i Pälsglans - åkte och köpte en något bättre apparat till mig (:
Tack Pappa! <3


Cam bilder - we love it! (:

Angående bloggen har jag haft stora funderingar på att göra en total makeover.
Men tema - färger - bilder & Ev. koder har jag inte bestämt ännu.
Är som vanligt alltid öppen för förslag! (:

Nä, nu ska Corinne ut på språng igen.
Ut och träna min Tjej som kanske inte hinner gå i helgen.
- Det beror på om jag får lov för Oskar ;)
Då han ska vara här från Lördag- Söndag. <3


Peace & Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback