Ryttare är alltid glamorösa - Never !

Det är knappt så man har hämtat efter fågelbajs insidenten igår.
Numera kollar jag alltid igenom täcket innan jag överhuvudtaget sätter mig ner.

Här sitter jag nu och känner mig allmänt äcklig.
Har precis tvättat stallet med högtrycks tvätt och det känns som jag fick all skit på mig
i stället för på golvet. Mina ben var i stort sett helt brunprickiga och fötterna ska vi bara inte tala om ;) 
Det värsta är iaf borttvättat.
Ett bra tips till att inte ha när man högtrycks tvättar är vita kläder.
Mitt vita linne är numera brunt & grått - väldigt fräscht.

Mitt huvud känns som en tickande bomb som snart exploderar.
Snuva & hosta som aldrig verkar ta slut.
Å inte blir de bättre av att man jobbar hela dagarna. 
Jag ska snart gå och prata med Catrin om jag kan få åka hem.
För jag måste försöka bli frisk.
Annars är ju hela sommarlovet förstört.

Escada går bara bättre och bättre.
Idag fick vi verkligen till rakheten och vänstergaloppen.
Fick mycket beröm av Catrin - Det peppar ganska rejält (:
Escada är helt underbar så man vill bara inte kliva av och sluta.
Sadeln verkar passa perfekt och Escada verkar själv trivas och röra sig bättre i den.

Timmieluren går runder och kallar mig gris & petar på mig!
Lite halft störande efter ett tag (:
Poke the pig . . . .

När det gäller bilder ska jag ev. föra över några från min kamera till Timmies dator.
Så nu får nog se några antingen ikväll eller imorgon ;)

Nä, nu är snart duschen ledig och jag ska ta och rusa innan Timmie tar den! ;)

Kiss & Hugs <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback