Midsommar firande

Nu har Oskar åkt hem efter ett dygns "hårt slitande" som hästvakt här hemma.
Hoppas du inte blev allt för utslagen ;)

Tiden har kommit till att berätta lite om midsommar firandet & helgen.
Detta årets firande höll jag till hos Bästa Oskar + familj och en massa gäster.
Det blev god mat, Wii spelande, badande och några lekar.
Konstigt nog höll jag mig faktiskt undan ifrån att ställa till med några pinsamheter!


Vissa tyckte nog att lekarna va lite råa, så dom spetsade till dem lite med kramar.
Ser de mysigt ut, eller? ;)

Lekarna som annordnades var väldigt roliga.
Allt från att gå slalom med en fotboll med en strut som enda kik-hål,
till att kasta vattenbalonger med en slunga och få ihop poäng.
Vad ska man säga?
- Riktigt roligt & Skratt så man nästan storknar!


Ett snyggt försök till ett bra lagarbete ;)

Jag som råkat på en ny förkylning fegade ur lite när det gäller badandet.
Det blev den varma vattentunnan för min del medan alla andra tog ett dopp
i den kalla poolen (:
Men efter ett tag blev man dock lite för varm i de dryga 42 gradiga tunnan.
Kände sig nästan lite svimfärdig och kände hur hjärtat dunkade.
Inte så roligt. .


Vem kunde ana att Corinne hade lite skillz på fotbolls / slalomen? (:

Resten av kvällen höll man sig helst inne för regnet som började ösa ner.
Lite frågesport & kluringar förgyllde kvällen med aktiviteter.
När klockan sökte sig till tolvslaget begav sig de flesta gästerna hemåt och en
väldigt rolig & trevlig midsommarafton var över.
Tack alla!

Nu måste jag kila ut och träna min skrutt häst som kastade av mig igår Btw. x)
Sen hjälpa mamma med stallet.
Fler inlägg kommer senare (:

Kiss & Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback