Jag är hatad! :S

När jag kom tillbaka in i rummet efter att ha pratat med Bästa Oskar så
slog jag en blick mot mitt täcke.
Till min fasa såg jag FÅGELBAJS!
Det har alltså flögit in en fågel och bajsat på 2 stället av täcket!
Hur äckligt är inte det?!
Usch! Jag har väl ändå inte gjort fåglarna något? ;s
Nu hänger iaf täcket ute på tork i solen efter att blivit tvättat.

Jag har funderat över när jag ska åka hem härifrån.
Jag känner mig helt slut i huvudet och förkylningen blir ju inte bättre för att jag halft jobbar ihjäl mig.
Så jag har tagit beslutet att åka hem till helgen. Närmre bestämt den 4:e.
Komma hem och bli frisk och kanske hjälpa till med att måla det sista i paddocken.

Kände bara för att skriva lite till innan kvällsmaten (:

Btw . . Jag saknar min Oskar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback