Get things done

Gårdagen var som sagt händelserik.

Hundkursen som hölls under förmiddagen var väldigt underhållande med
några lekar och tävlingar.
Bl a att hunden skulle göra apport med en korv och sedan komma tillbaka med den igen (HEL).
Det uppdraget fick pappa & Quattro - det gick gallant!
Alla hade förväntningar att hunden skulle äta upp den med en gång.
Quattro vågade dock inte äta upp den förrän pappa gav honom lov till det.
Laget pappa och Quattro deltog i vann tävlingen med 8 poäng från 2:an.

Eftermiddagen låg jag på studsmattan och försökte steka bort min fula rand jag fick för några veckor sedan.
Lyckligtvis gav det resultat och syns inte så mycket längre! :D
Kvällen tillbringade jag med mina hårt arbetande hjärnceller till det sista jobbet på SO arbetet.
Jag blev klar och ni anar inte hur skönt det är!
En hel del beröm unnade jag mig själv.


Pappa & Quattro på prisutdelning.

Dagens äventyr -  Skolan . .
Det vara bara svenskan som var rolig - Riktigt rolig!
Man skulle skriva 10 Substantiv, 7 Adjektiv, 5 Verb & en plats.
Sedan skulle man göra en berättelse där orden man skrev skulle ingå.
När vissa läste upp sina trodde jag att jag skulle dö!
Vilka fantasier det finns x)
T ex. . .
- Agust talade om för henne att de skulle åka till parken och tugga på Anders! XD
Ja, herregud (:

Lektionerna som följde var sega för det fanns typ inget man behövde göra.
När jag kom hem la jag mig direkt på studsmattan och stekte i 2 timmar!
- Otroligt lång tid för en som hatar att ligga still!
Får hoppas på att det bli lite resultat också (:



Sedan hjälpte jag mamma att lasta tjockis-hästen Bubber,
för att åka och lämna honom på tillridning hos Pernilla i 2-3 veckor. Kanske längre.
Annars har jag suttit vid datorn och varit ute hos pållarna.

Och sen vill jag säga Grattis till Dag som fick sitta inne hela Lördagen i
en liten lägenhet för att passa hans tjejs nya hund.

- Låter kul eller vad säger man?

Nu ska Corinne redigera några fler bilder och läsa lite på
Twilight boken - Så länge vi båda andas.

Oskar <3

Kiss & Hugs
timmie » 2009-06-11 | 21:08:01
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Vart ham min vän trgit vägen? får komma hit snart så vi kan få några skrattanfall tills vi storknar!



Kram Vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback