Dressyrgården

Nu har både jag och Escada landat och jag vill bara meddela att jag lever!
Jag tog tillfället i akt och flörtade lite med Timmie om jag skulle kunna få låna hans dator
för att kunna meddela er att allt är bra.
Och här sitter jag i solen med en lätt bris som susar förbi och
är helt proppmätt efter lunchen som en av kurs-medlemmarna lagat.
Chilli con carne blev det idag. Ikväll blir det nog varma mackor (:

Första dagen på jobbet har än så länge varit väldigt lovande.
Fint väder, min vän Timmie & en hel del hästar.
Dagen började med att jag gick upp vid kl 8 för att äta frukost.
Sedan göra vid en häst till Catrin till kl 9.
Därefter har jag promenerat en hel del med hästen som hon skulle rida därefter.
Sen mockat & fixat stallet med Timmie.

Catrin har precis åkt för att hämta hennes dotter Nathalie som jag och Timmie 
ska underhålla medan kurs deltagarna rider sin lektion.
Själv ska jag inte rida förrän runt kl 17:45 och det är ju en stund till.
Resten av veckan kommer nog se ungefär likadan ut.

Nästa söndag ska jag försöka be mig ledig.
Min / Dags farbror kommer till Sverige och hälsar på.
Han jobbar som Professor i Socialantrologi i USA och kommer till Sverige
emellanåt för att kolla läget.
Väldigt trevligt men dock ses man ju inte så ofta.

Nu ska jag gå och fota lite hade jag tänkt (:
Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon också.

Oskar <3

Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback