Dåliga dagar

För er som tyckt att jag verkat sur & irriterad de senaste dagarna.
- Vill jag bara ursäkta mig.
Den nya förkylningen jag fått visar sig vara värre än de föregående och
verkligen dragit musten ur mig.
Ingen ordentlig sömn, konstant hosta, täppt näsa och huvudvärk.
Men mår till stor glädje bättre idag än igår.


 
Idag har mamma & jag varit på sadelprovning i Halmstad.
Dock var sadeln vi redan suttit i och godkänt sist vi va där redan såld :(
Fick istället prova en Jaguar- som dock kostade en hel del mer än vad vi hade tänkt oss.
Men när ingen annan passade fick vi ta den.

Ikväll ska jag mest ta det lugnt och antingen läsa de sista sidorna i
Twilight boken eller sitta vid datorn.



Nu måste jag kila ut och fixa stallet.
Kmr kanske något inlägg senare.

Oskar <3


Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback