Dream om . .

Stallet är tvättat och klart.
Vattnet är utskyfflat, nu är det bara väntan på att det hela ska torka så man kan börja måla.
Ett helt stall som ska målas om - Ingen är lyckligare än mig . . .

Såhär på eftermiddagen är det snart dax att kila ut och träna.
Någon här är stolt att hon faktiskt hunnit träna alla dagar
på ett eller annat sätt under denna veckan.
Springa - Rida - Cykla - Pilates (:
Idag ska jag rida ut en runda i skogen med mamma & cykelturen
jag skrev om i föregående inlägg blir nog av iallafall.
Om nu vädret har ett uppehåll.

Nästa vecka drar Oskar & Jag ut till vår stuga i skummeslöv.
Då har han fått för sig att han ska tvinga MIG att springa med HONOM ! ?
- Vissa saker är helt omöjliga att genomföra,
detta är en sådan sak. (:

Tänkte bjuda på en bra låt från Daughtry - No Suprise (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback